T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI
Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.
Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.
Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.
Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.
Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;
İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.
Oturum Çerezleri (Session Cookies) |
Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. |
Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:
Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.
Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.
T.C.
KİLİS VALİLİĞİ
İL AFET VE ACİL DURUM MÜDÜRLÜĞÜ
(İL AFET VE ACİL DURUM KOMİSYONU)
AKARYAKIT ALIMI İŞİNE AİT İDARİ ŞARTNAME
I - İHALENİN KONUSU VE TEKLİF VERMEYE İLİŞKİN HUSUSLAR
Madde 1 - İdareye ilişkin bilgiler
1.1. İdarenin;
a) Adı: Kilis Valiliği İl Afet Ve Acil Durum Müdürlüğü (İl Afet Ve Acil Durum Komisyonu)
b) Adresi: Öncüpınar Mah. İl Özel İdare Binası Zemin Kat No :1 Merkez / KİLİS
c) Telefon numarası:0348 813 4478
ç) Faks numarası:0348 8139490
d) Elektronik posta adresi: kilismdr@afad.gov.tr
e) İlgili personelinin adı, soyadı ve unvanı:
1.2. İstekliler, ihaleye ilişkin bilgileri yukarıdaki adres ve numaralardan görevli personelle irtibat kurmak suretiyle temin edebilirler.
Madde 2 - İhale konusu alıma ilişkin bilgiler
2.1. İhale konusu malın;
a) Adı: Akaryakıt Alım İşi.
b) Miktarı ve türü: Fırat Kalkanı Bölgesindeki Kilis İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü sorumluluğu altındaki bölgelerde ( Çobanbey, Azez, Aktarin, Mare, Souran ) yürütülen hizmetlerde kullanılan araçlara, AFAD Başkanlığı tarafından Kilis İli sorumluluğu altında bulunan Fırat Kalkanı Bölgesine diğer illerden görevlendirilen personellerin kullandığı araçlar, Çobanbey, Azez, Aktarin, Mare ve Souran bölgelerinde kullanılan AFAD ın kullandığı, iş makinaları, jeneratör ile diğer araçlarda kullanılmak üzere 75.000 Litre Motorin , 2.000 litre Kurşunsuz Benzin 95 Oktan ve 1.000 Litre Adblue (Motorin Yakıt Katkısı) alım işi.
Madde 3 - İhaleye ilişkin bilgiler ile ihale ve son teklif verme tarih ve saati
3.1.a) İhale usulü: 06.03.2011 tarihli Afet ve Acil Durum Harcamaları Yönetmeliğinin 17. Maddesine göre Pazarlık Usulu ile.
b) Tekliflerin sunulacağı adres: Kilis Valiliği İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü.
c) İhalenin yapılacağı adres: Kilis Valiliği İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü Afet ve Acil Durum Yönetim Merkezi Toplantı Salonu.
ç) İhale (son teklif verme) tarihi: 03/ 09 /2024
d) İhale (son teklif verme) saati: 14:00
e) İhale Tarihi: 03/ 09 /2024
f) İhale Saati: 14:00
g) İhale komisyonunun toplantı yeri: Kilis Valiliği İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü Afet ve Acil Durum Yönetim Merkezi Toplantı Salonu.
3.2. Teklifler ihale (son teklif verme) tarih ve saatine kadar yukarıda belirtilen yere verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta yoluyla da gönderilebilir. İhale (son teklif verme) saatine kadar İdareye ulaşmayan teklifler değerlendirmeye alınmaz.
3.3. Verilen teklifler, zeyilname düzenlenmesi hali hariç, herhangi bir sebeple geri alınamaz.
3.4. İhale tarihinin tatil gününe rastlaması halinde ihale, takip eden ilk iş gününde yukarıda belirtilen yer ve saatte yapılır ve bu saate kadar verilen teklifler kabul edilir.
3.5. İlan tarihinden sonra çalışma saatlerinin değişmesi halinde de ihale yukarıda belirtilen saatte yapılır.
3.6. Saat ayarlarında, Türkiye Radyo Televizyon Kurumunun (TRT) ulusal saat ayarı esas alınır.
Madde 4 - İhale dokümanının görülmesi ve temini
4.1. a) İhale dokümanı satış bedeli (varsa vergi dâhil): 300,00-TL Kilis Vergi dairesi binasının 3. Katında bulunan Defterdarlığa ait veznelere ihaleye davet evrakını gösterip yatırabileceklerdir.
a) İhale dokümanının temin edileceği yer: Kilis Valiliği İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü Muhasebe ve Satınalma Birimi.
b) 06.03.2011 tarihli Afet ve Acil Durum Harcamaları Yönetmeliğinin 17. Maddesinin 3. bendi ‘İhalelerde, ilan yapılmaksızın en az üç istekli davet edilerek, gerekli belgeleri ve fiyat tekliflerini birlikte vermeleri istenir. Teklifler, ihale komisyonu tarafından değerlendirilerek ihale ekonomik açıdan en avantajlı teklifi veren isteklinin üzerine bırakılır.’ Gereğince davetiye usulü ile yapılacaktır.
Madde 5 - İhale dokümanının kapsamı
5.1. İhale dokümanı aşağıdaki belgelerden oluşmaktadır:
a) İdari Şartname.
b) Teknik Şartname.
c) Sözleşme Tasarısı.
ç) Standart formlar:
1-Birim Fiyat Teklif Cetveli
2-Birim Fiyat Teklif Mektubu
3-Geçici Teminat Mektubu
4-Kesin Teminat Mektubu
5.2. Ayrıca bu şartnamenin ilgili hükümleri gereğince İdarenin düzenleyeceği zeyilnameler ile isteklilerin yazılı talebi üzerine İdare tarafından yapılan yazılı açıklamalar, ihale dokümanının bağlayıcı bir parçasıdır.
5.3. İstekli tarafından, ihale dokümanının içeriği dikkatli bir şekilde incelenmelidir. Teklifin verilmesine ilişkin şartların yerine getirilmemesinden kaynaklanan sorumluluk teklif verene aittir. İhale dokümanında öngörülen kriterlere ve şekil kurallarına uygun olmayan teklifler değerlendirmeye alınmaz.
Madde 6 - Bildirim ve tebligat esasları
6.1. Kesinleşen ihale kararının sonucunun bildirimi ve sözleşmeye davet yazısı işin ivediliği nedeniyle yükleniciye elden tebliğ edilecektir. Diğer tebligat usulleri kullanılmayacaktır. Yüklenici bu tebligatı idari şartname ve diğer dokümanlarda belirtilen süre içerisinde alarak yasal yükümlülüklerini yerine getirerek sözleşme imzalamak zorundadır.
6.2. Bildirim ve tebligat sadece elden yapılır. Ancak, ihale dokümanının satın alındığına ilişkin formda ve/veya teklif mektubunda elektronik posta adresinin ve/veya faks numarasının belirtilmesi ve bu adrese veya faks numarasına yapılacak bildirimlerin kabul edileceğinin taahhüt edilmesi kaydıyla İdare tarafından elektronik posta yoluyla veya faksla bildirim de yapılabilir.
6.3. Elektronik posta yoluyla veya faks ile yapılan bildirimlerde, bildirim tarihi tebliğ tarihi sayılır. Bu şekilde yapılan bildirimlerin aynı gün İdare tarafından teyit edilmesi zorunludur. Aksi takdirde bildirim yapılmamış sayılır. Teyit işleminin gerçekleşmiş kabul edilmesi için tebligatın iadeli taahhütlü mektupla bildirime çıkarılmış olması yeterlidir. Elektronik posta yoluyla veya faks ile yapılan bildirimler, bildirim tarihi ve içeriğini de kapsayacak şekilde ayrıca belgelenir.
6.4. Elektronik posta yoluyla yapılacak bildirimler, İdarenin resmi elektronik posta adresi kullanılarak yapılır.
6.5. İstekli olabilecekler ve istekliler tarafından İdareyle yapılacak yazışmalarda, elektronik posta ve faks kullanılamaz.
II - İHALEYE KATILMAYA İLİŞKİN HUSUSLAR
Madde 7-İhaleye katılabilmek için gereken belgeler ve yeterlik kriterleri
7.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeleri teklifleri kapsamında sunmaları gerekir:
a) Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odası veya ilgili meslek odası belgesi;
1) Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da esnaf ve sanatkârlar odasından, ilan yapılan hallerde ilk ilan tarihinin veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
2) Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilan yapılan hallerde ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge;
b) Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
2) Tüzel kişi olması halinde, tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
c) Bu Şartname ekinde yer alan standart forma uygun teklif mektubu ve birim fiyat teklif cetveli.
ç) Bu Şartnamede belirlenen geçici teminata ilişkin standart forma uygun geçici teminat mektubu veya geçici teminat mektupları dışındaki teminatların Saymanlık ya da Muhasebe Müdürlüklerine yatırıldığını gösteren makbuzlar,
d)Vekâleten ihaleye katılma halinde, vekil adına düzenlenmiş, ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı vekâletname ile vekilin noter tasdikli imza beyannamesi,
e) İstekli bir " Akaryakıt ve Dağıtım Pazarlama Kuruluşunun Bayisi" ise; Teklif sahibinin Bayisi olduğu kuruluşlardan verilmiş "Akaryakıt ve Dağıtım Pazarlama Kuruluşunun Bayisi olduğuna dair Bayilik Yazısı ve Bayilik Sözleşmesini.
f)İstekliye Enerji Piyasası Düzenleme Kurumundan Bayilik yapmak üzere verilmiş olan İstasyonlu Bayilik Belgesini,
h)Ticaret Sicil Gazetesi.
7.2. İhaleye iş ortaklığı olarak teklif verilmeyecektir.
7.3. İhale dokümanının yatırıldığına dair dekont.
7.4. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
7.4.1. Bu madde boş bırakılmıştır.
7.5. Belgelerin sunuluş şekli:
7.5.1. İstekliler, yukarıda sayılan belgelerin aslını veya aslına uygunluğu noterce onaylanmış örneklerini vermek zorundadır. Ancak, Türkiye Ticaret Sicili Gazetesi Nizamnamesinin 9 uncu maddesinde yer alan hüküm çerçevesinde Gazete idaresince veya Türkiye Odalar ve Borsalar Birliğine bağlı odalarca "aslının aynıdır" şeklinde onaylanarak isteklilere verilen Ticaret Sicili Gazetesi suretleri ile bunların noter onaylı suretleri de kabul edilecektir. Kamu kurum ve kuruluşları ile kamu kurumu niteliğindeki meslek kuruluşlarının internet sayfası üzerinden temin edilebilen ve teyidi yapılabilen ihaleye katılım ve yeterlik belgelerinin internet çıktısı sunulabilir.
7.5.2. Noter onaylı belgelerin aslına uygun olduğunu belirten bir şerh taşıması zorunlu olup, sureti veya fotokopisi görülerek onaylanmış olanlar ile "ibraz edilenin aynıdır" veya bu anlama gelecek bir şerh taşıyanlar geçerli kabul edilmeyecektir.
7.5.3. İstekliler, istenen belgelerin aslı yerine ihale tarihinde önce İdare tarafından "aslı idarece görülmüştür" veya bu anlama gelecek şekilde şerh düşülen suretlerini tekliflerine ekleyebilirler.
Madde 8: Tekliflerin Dili.
8.1. Teklifi oluşturan bütün belgeler ve ekleri ile diğer doküman Türkçe olacaktır.
Madde 9 - İhaleye katılamayacak olanlar
1-Aşağıda sayılanlar doğrudan veya dolaylı veya alt yüklenici olarak kendileri veya başkaları adına hiçbir şekilde ihalelere katılamaz:
a) 4734 sayılı Kanun ve diğer kanunlardaki hükümler gereğince geçici veya sürekli olarak idarelerce veya mahkeme kararıyla kamu ihalelerine katılmaktan yasaklanmış olanlar ile 12/4/1991 tarihli ve 3713 sayılı Terörle Mücadele Kanunu kapsamına giren suçlardan veya örgütlü suçlardan veyahut kendi ülkesinde ya da yabancı bir ülkede kamu görevlilerine rüşvet verme suçundan dolayı hükümlü bulunanlar.
b) İlgili mercilerce hileli iflas ettiğine karar verilenler.
c) İhaleyi yapan idarenin ihale yetkilisi kişileri ile bu yetkiye sahip kurullarda görevli kişiler.
ç) İhaleyi yapan idarenin ihale konusu işle ilgili her türlü ihale işlemlerini hazırlamak, yürütmek, sonuçlandırmak ve onaylamakla görevli olanlar.
d) (c) ve (ç) bentlerinde belirtilen şahısların eşleri ve üçüncü dereceye kadar kan ve ikinci dereceye kadar kayın hısımları ile evlatlıkları ve evlat edinenleri.
e) (c), (ç) ve (d) bentlerinde belirtilenlerin ortakları ile şirketleri (bu kişilerin yönetim kurullarında görevli bulunmadıkları veya sermayesinin % 10’undan fazlasına sahip olmadıkları anonim şirketler hariç).
f) Terör örgütlerine iltisakı yahut bunlarla irtibatı olduğu, Millî İstihbarat Teşkilatı veya Emniyet Genel Müdürlüğü tarafından bildirilen gerçek ve tüzel kişiler.
(2) İhale konusu işin danışmanlık hizmetlerini yapan yükleniciler bu işin ihalesine katılamaz. Aynı şekilde, ihale konusu işin yüklenicileri de o işin danışmanlık hizmeti ihalelerine katılamaz. Bu yasaklar, bunların ortaklık ve yönetim ilişkisi olan şirketleri ile bu şirketlerin sermayesinin yarısından fazlasına sahip oldukları şirketleri için de geçerlidir.
(3) İhaleyi yapan idare bünyesinde bulunan veya idare ile ilgili her ne amaçla kurulmuş olursa olsun vakıf, dernek, birlik, sandık gibi kuruluşlar ile bu kuruluşların ortak oldukları şirketler bu idarelerin ihalelerine katılamaz.
Madde 10 - İhale dışı bırakılma ve yasak fiil veya davranışlar
10.1. İsteklilerin, ihale tarihinde 4734 sayılı Kanunun 10 uncu maddesinin dördüncü fıkrasının (a), (b), (c), (d), (e), (g) ve (i) bentlerinde belirtilen durumlarda olmaması gerekmektedir. Anılan maddenin dördüncü fıkrasının (c) ve (d) bentleri hariç, bu durumlarında değişiklik olan istekli,
İdareye derhal bilgi verecektir. İhale üzerinde kalan istekli ise sözleşmenin imzalanmasından önce, ihale tarihinde 4734 sayılı Kanunun 10 uncu maddesinin dördüncü fıkrasının (a), (b), (c), (d), (e) ve (g) bentlerinde belirtilen durumlarda olmadığına ilişkin belgeleri verecektir.
10.2. Bu Şartnamenin 9 uncu maddesi uyarınca ihaleye katılamayacak olanlar ile 4734 sayılı Kanunun 10 uncu maddesinin dördüncü fıkrası uyarınca ihale dışı bırakılma nedenlerini taşıyan istekliler ile 27866 Sayılı Afet ve Acil Durum Harcamaları Yönetmeliğinin 18.Maddesine aykırı fiil ve davranışta bulunanlar ihaleye katılamazlar, değerlendirme dışı bırakılır.
10.3. 4734 sayılı Kanunun 11 inci maddesi uyarınca ihaleye katılamayacak olanlar ile 17 nci maddesinde sayılan yasak fiil veya davranışta bulunduğu tespit edilenler, ayrıca 27866 Sayılı Afet ve Acil Durum Harcamaları Yönetmeliğinin 18.Maddesine aykırı fiil ve davranışta bulunanlar hakkında, ayrıca fiil veya davranışın özelliğine göre aynı Kanunun Dördüncü Kısmında belirtilen hükümler uygulanır.
Madde 11 - Teklif hazırlama giderleri
11.1. Tekliflerin hazırlanması ve sunulması ile ilgili bütün masraflar isteklilere aittir. İstekli, teklifini hazırlamak için yapmış olduğu hiçbir masrafı İdareden isteyemez.
Madde 12 - İhale dokümanına ilişkin açıklama yapılması
12.1. İstekliler, tekliflerin hazırlanması aşamasında, ihale dokümanında açıklanmasına ihtiyaç duydukları hususlarla ilgili olarak, ihale saatinden önce yazılı olarak açıklama talep edebilir. Bu tarihten sonra yapılacak açıklama talepleri değerlendirmeye alınmayacaktır.
Madde 13 - İhale dokümanında değişiklik yapılması
13.1. İlan yapıldıktan sonra ihale dokümanında değişiklik yapılmaması esastır. Ancak, tekliflerin hazırlanmasını veya işin gerçekleştirilmesini etkileyebilecek maddi veya teknik hatalar veya eksikliklerin İdarece tespit edilmesi veya İdareye yazılı olarak bildirilmesi halinde, idare ihale dokümanında düzeltme yaparak ihale saatinden 12 saat önce davet edilen istekli olabileceklere bildirilir.
Madde 14 - İhale saatinden önce ihalenin iptal edilmesi
14.1. İdare tarafından gerekli görülen veya ihale dokümanında yer alan belgelerde ihalenin yapılmasına engel olan ve düzeltilmesi mümkün bulunmayan hususların tespit edildiği hallerde, ihale saatinden önce ihale iptal edilebilir.
14.2. Bu durumda, iptal nedeni belirtilmek suretiyle ihalenin iptal edildiği duyurulur. Bu aşamaya kadar teklif vermiş olanlara ihalenin iptal edildiği ayrıca tebliğ edilir.
14.3. İhalenin iptal edilmesi halinde, verilmiş olan bütün teklifler reddedilmiş sayılır ve bu teklifler açılmaksızın isteklilere iade edilir.
14.4. İhalenin iptal edilmesi nedeniyle isteklilerce İdareden herhangi bir hak talebinde bulunamaz.
Madde 15 - İş ortaklığı
15.1. İş ortaklıkları ihaleye teklif veremez.
Madde 16 - Konsorsiyum
16.1. Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremez.
Madde 17 - Alt yükleniciler
17.1. İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
III. TEKLİFLERİN HAZIRLANMASI VE SUNULMASINA İLİŞKİN HUSUSLAR
Madde 18 - Teklif ve sözleşme türü
18.1. İstekliler tekliflerini, KDV hariç birim fiyatlarını yazıp (A) daha sonra iskonto oranlarını (B) belirleyecektir. KDV hariç İskontolu toplam tutar (D) ise KDV hariç iskontolu birim fiyat (C) ile çarpılarak bulunacaktır. İhale sonucu, ihale üzerine bırakılan istekliyle her bir iş kaleminin miktarı ile iş kalemleri için teklif edilen iskontolu birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan iskontolu toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Sıra No |
Mal/Hizmetin Adı |
Birimi/ Miktarı |
İsteklinin birim fiyatı (KDV HARİÇ) (A) |
İskonto Oranı % (B) |
İskontolu Birim Fiyat (KDV HARİÇ) (C) |
İskontolu Toplam tutar (KDV HARİÇ) (D) |
1 |
MOTORİN |
75.000 Lt |
|
|
|
|
2 |
KURŞUNSUZ BENZİN 95 OKTAN |
2.000 Lt |
|
|
|
|
ARA TOPLAM-1 |
|
|||||
Sıra No |
Mal/Hizmetin Adı |
Birimi/ Miktarı |
İsteklinin birim fiyatı (KDV HARİÇ ) (E) |
ToplamTutar (KDV Hariç)(F) |
||
1 |
Adblue |
1.000 Lt |
|
|
||
ARA TOPLAM-2 |
|
|||||
TOPLAM TUTAR (K.D.V Hariç)((ARA TOPLAM-1)+(ARA TOPLAM-2)) |
|
Madde 19 - Kısmi teklif verilmesi
19.1. Bu ihalede işin tamamı için teklif verilecektir.
Madde 20 - Alternatif teklifler
20.1. Bu ihalede alternatif teklif verilmeyecektir.
Madde 21 - Teklif ve ödemelerde geçerli para birimi
21.1. İstekliler, teklifini gösteren fiyatları ve bunların toplam tutarlarını Türk Lirası olarak belirtilecektir. Sözleşme konusu işin ödemelerinde de bu para birimi kullanılacaktır.
Madde 22 - Tekliflerin sunulma şekli
22.1. Teklif mektubu ve geçici teminat da dâhil olmak üzere ihaleye katılabilme şartı olarak bu Şartnamede istenilen bütün belgeler bir zarfa veya pakete konulur. Zarfın veya paketin üzerine isteklinin adı, soyadı veya ticaret unvanı, tebligata esas açık adresi, teklifin hangi işe ait olduğu ve ihaleyi yapan İdarenin açık adresi yazılır. Zarfın veya paketin yapıştırılan yeri istekli tarafından imzalanarak, mühürlenir veya kaşelenir.
22.2. Teklifler, ihale dokümanında belirtilen ihale saatine kadar sıra numaralı alındılar karşılığında İdareye (tekliflerin sunulacağı yere) teslim edilir. Bu saatten sonra verilen teklifler kabul edilmez ve açılmadan istekliye iade edilir. Bu durum bir tutanakla tespit edilir.
22.3. Teklifler iadeli taahhütlü olarak posta ile de gönderilebilir. Posta ile gönderilecek tekliflerin ihale dokümanında belirtilen ihale saatine kadar İdareye ulaşması şarttır. Postadaki gecikme nedeniyle işleme konulmayacak olan tekliflerin alınış zamanı bir tutanakla tespit edilir ve bu teklifler değerlendirmeye alınmaz.
22.4. Zeyilname ile teklif verme süresinin uzatılması halinde, İdare ve isteklilerin ilk teklif verme tarih ve saatine bağlı tüm hak ve yükümlülükleri süre açısından, tespit edilecek yeni son teklif verme tarih ve saatine kadar uzatılmış sayılır.
Madde 23 - Teklif mektubunun şekli ve içeriği
23.1. Teklif mektupları, ekteki form örneğine uygun şekilde yazılı ve imzalı olarak sunulur.
23.2. Teklif mektubunda;
a) İhale dokümanının tamamen okunup kabul edildiğinin belirtilmesi,
b) Teklif edilen bedelin rakam ve yazı ile birbirine uygun olarak açıkça yazılması,
c) Kazıntı, silinti, düzeltme bulunmaması,
d) Teklif mektubunun ad, soyad veya ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olması, zorunludur.
Madde 24 - Tekliflerin geçerlilik süresi
24.1. Tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 30 (Otuz) takvim günüdür.
24.2. İhtiyaç duyulması halinde, teklif geçerlilik süresinin en fazla yukarıda belirlenen süre kadar uzatılması istekliden talep edilebilir. İstekli, İdarenin bu talebini kabul veya reddedebilir. İdarenin teklif geçerlilik süresinin uzatılması talebini reddeden isteklinin geçici teminatı iade edilir.
24.3. Teklifinin geçerlilik süresini uzatan istekli, teklif ve sözleşme koşullarını değiştirmeden, geçici teminatını kabul ettiği yeni teklif geçerlilik süresi ile geçici teminata ilişkin hükümlere uygun hale getirir.
Madde 25 - Teklif fiyata dâhil olan giderler
25.1. KDV hariç, vergi, resim, harç ile ulaşım ve her türlü sigorta giderleri
25.2. (25.1) maddede yer alan gider kalemlerinde artış olması ya da benzeri yeni gider kalemlerinin oluşması hallerinde, teklif edilen fiyatın bu tür artış ya da farkları karşılayacak payı içerdiği kabul edilir. Yüklenici, bu artış ve farkları ileri sürerek herhangi bir hak talebinde bulunamaz.
25.3. Ancak, sözleşme konusu işin bedelinin ödenmesi aşamasında doğacak Katma Değer Vergisi (KDV) ilgili mevzuatı çerçevesinde İdare tarafından yükleniciye ayrıca ödenir.
25.4.Yüklenici çalıştırdığı tüm personellerin SGK ve diğer kurumlar ile ilgili tüm mali ve hukuki konularda tüm sorumluluk Yükleniciye ait olup İdarenin herhangi bir yükümlülüğü yoktur.
Madde 26 - Geçici teminat
26.1. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyicileri tutarda geçici teminat vereceklerdir. Teklif edilen bedelin %3’ünden az oranda geçici teminat veren isteklinin teklifi değerlendirme dışı bırakılır.
26.2. İsteklinin ortak girişim olması halinde toplam geçici teminat miktarı, ortaklık oranına veya işin uzmanlık gerektiren kısımlarına verilen teklif tutarlarına bakılmaksızın ortaklardan biri veya birkaçı tarafından karşılanabilir.
26.3. Geçici teminat olarak sunulan teminat mektuplarında geçerlilik tarihi belirtilmelidir. 06/10/2024 takvim gününden önce olmamak üzere istekli tarafından belirlenir.
26.4. Kabul edilebilir bir geçici teminat ile birlikte verilmeyen teklifler, istenilen katılma şartlarının sağlanamadığı gerekçesiyle İdare tarafından değerlendirme dışı bırakılacaktır.
26.5. Teminatını nakdi olarak yatırmak isteyenler Kilis Ziraat bankası nezdinde 563 109 46 94 Vergi Kimlik no ile açılmış olan Kilis İl Afet Ve Acil Durum Müdürlüğü TR30 0001 0000 4354 0331 8650 13 iban nolu teminat hesabına yatıracaklardır.
Madde 27 - Teminat olarak kabul edilecek değerler:
27.1. Teminat olarak kabul edilecek değerler aşağıda sayılmıştır:
a) Tedavüldeki Türk Parası.
b) Bankalar tarafından verilen teminat mektupları.
c) Hazine Müsteşarlığınca ihraç edilen Devlet İç Borçlanma Senetleri ve bu senetler yerine düzenlenen belgeler.
27.2. 26.1 maddesinin (c) bendinde belirtilen senetler ve bu senetler yerine düzenlenen belgelerden nominal değere faiz dahil edilerek ihraç edilenler, anaparaya tekabül eden satış değeri üzerinden teminat olarak kabul edilir.
27.3. İlgili mevzuatına göre Türkiye’de faaliyette bulunmasına izin verilen yabancı bankaların düzenleyecekleri teminat mektupları ile Türkiye dışında faaliyette bulunan banka veya benzeri kredi kuruluşlarının kontrgarantisi üzerine Türkiye’de faaliyette bulunan bankaların düzenleyecekleri teminat mektupları da teminat olarak kabul edilir.
27.4. Teminat mektubu verilmesi halinde, bu mektubun kapsam ve şeklinin, idaremizce belirlenen esaslara ve standart formlara uygun olması gerekir. Bu esaslara ve standart formlara aykırı olarak düzenlenmiş teminat mektupları geçerli kabul edilmez.
27.5. Teminatlar, teminat olarak kabul edilen diğer değerlerle değiştirilebilir.
27.6. Her ne suretle olursa olsun, İdarece alınan teminatlar haczedilemez ve üzerine ihtiyati tedbir konulamaz.
Madde 28 - Geçici teminatın teslim yeri
28.1. Teminat mektupları, teklifle birlikte zarf içerisinde İdareye sunulur.
28.2. Teminat mektupları dışındaki teminatların idarenin ilgili birimine yatırılması ve makbuzlarının teklif zarfının içinde sunulması gerekir. Açıklama kısmına firma vergi numarası ve ödeme konusu yazılmalıdır.
Madde 29 - Geçici teminatın iadesi
29.1. İhale üzerinde kalan istekli ile ekonomik açıdan en avantajlı ikinci teklif sahibi istekliye ait teminat mektupları, ihaleden sonra Saymanlık ya da Muhasebe Müdürlüklerine teslim edilir. Diğer isteklilere ait teminatlar ise hemen iade edilir.
29.2. İhale üzerinde bırakılan isteklinin geçici teminatı ise, gerekli kesin teminatın verilip sözleşmeyi imzalaması halinde iade edilir.
29.3. İhale üzerinde bırakılan istekli ile sözleşme imzalanması halinde, ekonomik açıdan en avantajlı ikinci teklif sahibine ait teminat, sözleşme imzalandıktan hemen sonra iade edilir.
IV-TEKLİFLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ VE SÖZLEŞME YAPILMASINA İLİŞKİN HUSUSLAR
Madde 30 - Tekliflerin alınması ve açılması:
30.1. Teklifler, bu Şartnamede belirtilen ihale saatine kadar İdareye (tekliflerin sunulacağı yere) verilecektir.
30.2. İhale komisyonunca, tekliflerin alınması ve açılmasında aşağıda yer alan usul uygulanır:
30.2.1. İhale komisyonunca bu Şartnamede belirtilen ihale saatinde ihaleye başlanır ve bu saate kadar kaç teklif verilmiş olduğu bir tutanakla tespit edilerek, hazır bulunanlara duyurulur.
30.2.2. İhale komisyonu teklif zarflarını alınış sırasına göre inceler. Bu incelemede, zarfın üzerinde İşin adı, İdarenin açık adresi, isteklinin adı soyadı, adresi, ticaret unvanı veya kaşesine bakılır zarfın yapışan yerinin kapalı, imzalı ve kaşeli olduğu kontrol edilir. Bu hususlara uygun olmayan zarflar bir tutanakla belirlenerek değerlendirmeye alınmaz.
30.2.3. Zarflar isteklilerle birlikte hazır bulunanlar önünde alınış sırasına göre açılır. İsteklilerin belgelerinin eksik olup olmadığı ve teklif mektubu ile geçici teminatlarının usulüne uygun olup olmadığı kontrol edilir. Belgeleri eksik olan veya teklif mektubu ile geçici teminatı usulüne uygun olmayan istekliler tutanakla tespit edilir. İstekliler ve teklif bedelleri açıklanarak tutanağa bağlanır. Düzenlenen bu tutanaklar ihale komisyonunca imzalanır ve ihale komisyon başkanı tarafından onaylanmış bir sureti isteyenlere imza karşılığı verilir.
30.2.4. Bu aşamada; hiçbir teklifin reddine veya kabulüne karar verilmez. Teklifi oluşturan belgeler düzeltilemez ve tamamlanamaz. Teklifler değerlendirilmek üzere ilk oturum kapatılır.
Madde 31 - Tekliflerin değerlendirilmesi
31.1. Tekliflerin değerlendirilmesinde, öncelikle belgeleri eksik olduğu veya teklif mektubu ile geçici teminatı usulüne uygun olmadığı ilk oturumda tespit edilen isteklilerin tekliflerinin değerlendirme dışı bırakılmasına karar verilir.
31.2. Teklifin esasını değiştirecek nitelikte olmaması kaydıyla, sunulan belgelerde bilgi eksikliği bulunması halinde İdarece belirlenen sürede bu eksik bilgilerin tamamlanması yazılı olarak istenir. Bu çerçevede, tamamlatılması istenen bilgi eksikliklerinin giderilmesine ilişkin belgelerin niteliği dikkate alınarak İdare tarafından iki iş gününden az olmamak üzere makul bir tamamlama süresi verilir. Belirlenen sürede bilgileri tamamlamayanların teklifleri değerlendirme dışı bırakılır ve geçici teminatları gelir kaydedilir.
31.3. Bilgi eksikliklerinin tamamlatılmasına ilişkin olarak, verilen süre içinde isteklilerce sunulan belgelerin ihale tarihinden sonraki bir tarihte düzenlenmesi halinde, bu belgeler, isteklinin ihale tarihi itibariyle ihaleye katılım şartlarını sağladığını tevsik etmesi durumunda kabul edilecektir.
31.4. Bu ilk değerlendirme ve işlemler sonucunda belgeleri eksiksiz ve teklif mektubu ile geçici teminatı usulüne uygun olan isteklilerin tekliflerinin ayrıntılı değerlendirilmesine geçilir.
31.5. Bu aşamada, isteklilerin ihale konusu işi yapabilme kapasitelerini belirleyen yeterlik kriterlerine ve tekliflerin ihale dokümanında belirtilen şartlara uygun olup olmadığı ile birim fiyat teklif cetvellerinde aritmetik hata bulunup bulunmadığı incelenir. Uygun olmadığı belirlenen teklifler ile birim fiyat teklif cetvellerinde aritmetik hata bulunan teklifler değerlendirme dışı bırakılır.
31.6. Son tekliflerin alınmasında;
İhale komisyonu tarafından yapılan değerlendirme sonucunda yeterliliği tespit edilen isteklilerden, verilen en düşük fiyat tekliflerini aşmamak üzere yazılı fiyat tekliflerini vermeleri istenir. İstekliler, kendilerine bildirilen tarih ve saatte tekliflerini ihale komisyonuna sunar. İhale komisyonu, teklifleri bir tutanakla isteklilerden teslim alır ve teklif bedellerini hazır bulunanlara açıklayarak tutanağa bağlar. İhale Komisyonunca ekonomik açıdan en uygun fiyat teklifi verilinceye kadar pazarlık usulü çerçevesinde teklif alınır, ikinci teklifi vermeyenler ondan sonraki verilecek tekliflere katılamazlar. Verilen tekliflerin ihale komisyonunca ekonomik açıdan en uygun teklif olarak belirlenmesi halinde ihale komisyonu ihalenin her aşamasında teklifi değerlendirmek üzere oturum kapatılır ve ihale sonuçlandırılabilir. İlk teklifi dışında yazılı fiyat teklifini sunmayan isteklilerin ilk teklifi, son teklifleri olarak kabul edilir.
İlk fiyat teklifi ile son yazılı fiyat teklifinin farklı kişiler tarafından imzalanması halinde, son yazılı fiyat teklifini imzalayan kişinin temsile yetkili olduğuna ilişkin belgelerin de teklif mektubuna eklenmesi zorunludur.
Madde 32 - İsteklilerden tekliflerine açıklık getirmelerinin istenilmesi
32.1. İhale komisyonunun talebi üzerine İdare, tekliflerin incelenmesi, karşılaştırılması ve değerlendirilmesinde yararlanmak üzere açık olmayan hususlarla ilgili isteklilerden açıklama isteyebilir.
32.2. Bu açıklama, hiçbir şekilde teklif fiyatında değişiklik yapılması veya ihale dokümanında öngörülen kriterlere uygun olmayan tekliflerin uygun hale getirilmesi amacıyla istenilemez ve bu sonucu doğuracak şekilde kullanılamaz.
32.3. İdarenin yazılı açıklama talebine, istekli tarafından yazılı olarak cevap verilir.
Madde 33 - Aşırı düşük teklifler
33.1. Bu madde boş bırakılmıştır.
Madde 34 - Bütün tekliflerin reddedilmesi ve ihalenin iptal edilmesi
34.1. İhale komisyonu kararı üzerine İdare, verilmiş olan bütün teklifleri reddederek ihaleyi iptal etmekte serbesttir. İdare bütün tekliflerin reddedilmesi nedeniyle herhangi bir yükümlülük altına girmez.
34.2. İhalenin iptal edilmesi halinde bu durum, bütün isteklilere gerekçesiyle birlikte derhal bildirilir.
Madde 35 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklifin belirlenmesi
35.1. Bu ihalede ekonomik açıdan en avantajlı teklif, teklif edilen fiyatların en düşük olanıdır.
35.2. Ekonomik açıdan en avantajlı teklifin birden fazla istekli tarafından verilmiş olması halinde; İstekliler tarafından sunulan ticaret odası belgesinde en eski faaliyet gösteren istekli üzerinde kalır.
35.3. Bu madde boş bırakılmıştır.
35.4. Yerli istekliler lehine fiyat avantajı uygulanması:
35.4.1.Tekliflerin değerlendirilmesinde yerli istekliler lehine fiyat avantajı uygulanmayacaktır.
Madde 36 - İhalenin karara bağlanması
36.1. Yapılan değerlendirme sonucunda ihale komisyonu tarafından ihale, ekonomik açıdan en avantajlı teklifi veren istekli üzerinde bırakılır.
36.2. İhale komisyonu, yapacağı değerlendirme sonucunda gerekçeli bir karar alarak ihale yetkilisinin onayına sunar.
Madde 37 - İhale kararının onaylanması veya iptali
37.1. İhale yetkilisi, karar tarihini izleyen en geç 3(üç) gün içinde ihale kararını onaylar veya gerekçesini açıkça belirtmek suretiyle iptal eder.
37.2. İhale; kararın ihale yetkilisince onaylanması halinde geçerli, iptal edilmesi halinde ise hükümsüz sayılır.
Madde 38 - Kesinleşen ihale kararının bildirilmesi
38.1. Kesinleşen ihale kararı, ihale yetkilisi tarafından onaylandığı günü izleyen en geç 3 (üç) gün içinde, ihale üzerinde bırakılan dâhil, ihaleye teklif veren bütün isteklilere, 36.2. maddesi uyarınca alınan ihale komisyonu kararı ile birlikte bildirilir.
38.2. İhale; kararının ihale yetkilisi tarafından iptal edilmesi durumunda da isteklilere gerekçeleri belirtilmek suretiyle bildirim yapılır.
Madde 39 - Sözleşmeye davet
39.1.İhale üzerinde bırakılan istekli 27866 Sayılı Afet ve Acil Durum Harcamaları Yönetmeliğinin 19.Md. göre sözleşmeye davet edilir. Bu davette tebliğ tarihini izleyen en geç 3 (üç) gün içinde yasal yükümlülüklerini yerine getirmek suretiyle sözleşmeyi imzalaması hususu bildirilir.
39.2. İsteklinin, bu daveti izleyen 3 (üç) gün içinde yasal yükümlülüklerini yerine getirerek sözleşmeyi imzalaması zorunludur.
Madde 40 - Kesin teminat
40.1. İhale üzerinde bırakılan istekliden sözleşme imzalanmadan önce, teklif fiyatının % 6’ sı, oranında kesin teminat alınır.
40.2. İhale üzerinde bırakılan isteklinin ortak girişim olması halinde, toplam kesin teminat miktarı ortaklık oranına veya işin uzmanlık gerektiren kısımlarına verilen teklif tutarlarına bakılmaksızın ortaklardan biri veya birkaçı tarafından karşılanabilir.
40.3. Kesin teminatı nakdi olarak vermek isteyen istekliler İdaremizin T.C. Ziraat Bankası Kilis Şubesindeki TR30 0001 0000 4354 0331 8650 13 İBAN numaralı Teminat Hesabına yatıracaklardır.
Madde 41 - Sözleşme yapılmasında isteklinin görev ve sorumluluğu
41.1. İhale üzerinde bırakılan istekli, sözleşmeye davet yazısının bildirim tarihini izleyen beş gün İçinde, ihale tarihinde 4734 sayılı Kanunun 10 uncu maddesinin dördüncü fıkrasının (a), (b). (c), (d), (e) ve (g) bentlerinde sayılan durumlarda olmadığına dair belgeler ile kesin teminatı verip diğer yasal yükümlülüklerini yerine getirerek sözleşmeyi imzalamak zorundadır. Sözleşme imzalandıktan sonra geçici teminat iade edilecektir.
41.2. İhale Üzerinde bırakılan isteklinin ortak girişim olması halinde, ihale tarihinde 4734 sayılı Kanunun 10 uncu maddesinin dördüncü fıkrasının (a), (b), (c), (d), (e) ve (g) bentlerinde sayılan durumlarda olunmadığına ilişkin belgeleri, her bir ortak ayrı ayrı sunmak zorundadır.
41.3. Mücbir sebep halleri dışında ihale üzerinde bırakılan İsteklinin, sözleşmeyi imzalamaması durumunda, geçici teminatı gelir kaydedilerek, hakkında Afet Ve Acil Durum Harcamaları Yönetmeliğinin hükümleri uygulanır. Ancak 4734 sayılı Kanunun 10 uncu maddesi kapsamında taahhüt altına alınan durumu tevsik etmek üzere İdareye sunulan belgelerin taahhüt edilen duruma aykırı hususlar içermesi halinde geçici teminatı gelir kaydedilmekle birlikte hakkında yasaklama kararı verilmez.
Madde 42 - Ekonomik açıdan en avantajlı ikinci teklif sahibine bildirim
42.1. İhale üzerinde bırakılan istekliyle sözleşmenin imzalanamaması durumunda, ekonomik açıdan en avantajlı ikinci teklif fiyatının ihale yetkilisince uygun görülmesi kaydıyla, bu teklif sahibi istekliyle sözleşme imzalanabilir.
42.2. Ekonomik açıdan en avantajlı ikinci teklif sahibi istekli, idarece belirlenen sürenin bitimini izleyen üç gün içinde sözleşmeye imzalamaya davet edilir.
42.3. Ekonomik açıdan en avantajlı ikinci teklif sahibi istekli, sözleşmeye davet yazısının bildirim tarihini izleyen on gün içinde, idari şartname 42.1. maddede sayılan belgeler ile kesin teminatı verip diğer yasal yükümlülüklerini yerine getirerek sözleşmeyi imzalamak zorundadır. Sözleşme imzalandıktan sonra geçici teminat iade edilecektir.
42.4. Mücbir sebep halleri dışında ekonomik açıdan en avantajlı ikinci teklif sahibi isteklinin, sözleşmeyi imzalamaması durumunda, geçici teminatı gelir kaydedilir.
42.5. Ekonomik açıdan en avantajlı ikinci teklif sahibiyle de sözleşmenin imzalanamaması durumunda, ihale iptal edilir.
Madde 43 - Sözleşme yapılmasında idarenin görev ve sorumluluğu
43.1. İdarenin sözleşme yapılması konusunda yükümlülüğünü yerine getirmemesi halinde istekli, sözleşme imzalama süresinin bitimini izleyen günden itibaren en geç beş gün içinde, on gün süreli bir noter ihbarnamesi ile durumu İdareye bildirmek şartıyla, taahhüdünden vazgeçebilir.
43.2. Bu takdirde geçici teminat iade edilir ve istekli teminat vermek için yaptığı belgelendirilmiş giderleri isteyebilir.
Madde 44 - İhalenin sözleşmeye bağlanması
44.1- Sözleşmenin imzalanacağı tarihte, sözleşme imzalanmadan önce sözleşme imzalanacak isteklinin ihalelere katılmaktan yasaklı olup olmadığının teyit edilmesi zorunludur.
44.2. İdare tarafından ihale dokümanında yer alan şartlara uygun olarak hazırlanan sözleşme, ihale yetkilisi ve yüklenici tarafından imzalanır ve sözleşmenin İdarece onaylı bir örneği yükleniciye verilir. Yüklenici tarafından sözleşmenin birden fazla nüsha olarak düzenlenmesi talep edilirse, talep edilen sayı kadar sözleşme nüshası düzenlenir. Karar pulu ve damga vergisi sözleşmeden önce yatırılacaktır.
44.3. Sözleşmenin imzalanmasına ilişkin her türlü vergi, resim ve harçlar ile diğer sözleşme giderleri yükleniciye aittir.
V – SÖZLEŞMENİN UYGULANMASI VE DİĞER HUSUSLAR
Madde 45 - Fiyat farkı
45.1 İhale konusu iş için sözleşmenin uygulanması sırasında aşağıdaki esaslara göre fiyat farkı aşağıdaki 2013/5216 sayılı Bakanlar Kurulu Kararındaki formül dikkate alınacaktır.
45.1.1 Yüklenici firmanın fiyat farkı aşağıda belirtilen formül ile hesaplanacak, yüklenici firma faturasını fiyat farkını ekleyip/çıkartıp % iskonto düşerek faturalandıracaktır.
KİLİS İL AFET VE ACİL DURUM MÜDÜRLÜĞÜ İL AFET VE ACİL DURUM KOMİSYONU AKARYAKIT ALIM İŞİ FİYAT FARKI HESAP TABLOSU |
|||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Tarih : |
|||||||||
Akaryakıtın Cinsi |
Miktarı (lt) |
İhale Birim Fiyatı |
İhale Resmi Fiyatı (ihale tarihindeki Türkiye geneli EPDK Fiyatı) |
Güncel Birim Fiyatı (Faturanın kesildiği tarihteki Türkiye geneli EPDK fiyatı) |
Toplamları |
||||
1-Motorin |
|
|
|
|
|
||||
2-Kurşunsuz Benzin 95 Oktan |
|
|
|
|
|
||||
TOPLAM: |
|
||||||||
FİYAT FARKI HESAP FORMÜLÜ |
|||||||||
Fiyat Farkı = (Malın Miktarı X İhale Birim Fiyatı) X [(Ödeme Günkü Resmi Fiyat) – 1 ] |
|||||||||
İhale Zamanındaki Resmi Fiyat |
|
||||||||
MOTORİN FİYAT FARKI: |
|
||||||||
Fiyat Farkı: |
|||||||||
KURŞUNSUZ BENZİN 95 OKTAN FİYAT FARKI: |
|||||||||
Fiyat Farkı: |
|||||||||
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
YÜKLENİCİ KAŞE / İMZA |
45.1.2 Adblue için Yüklenici tarafından verilen Birim Fiyat teklifi üzerinden ödeme yapılacaktır.Fiyat farkı ödenmeyecektir.
Madde 46- Sözleşmenin uygulanmasına ilişkin hususlar
46.1. Sözleşmenin uygulanmasına ilişkin aşağıdaki hususlar sözleşme tasarısında düzenlenmiştir.
a) Ödeme yeri ve şartları
b) Avans verilip verilmeyeceği, verilecekse şartları ve miktarı
c) İşe başlama ve iş bitirme tarihi
ç) Süre uzatımı verilebilecek haller ve şartları
d) Sözleşme kapsamında yaptırılabilecek ilave işler, iş eksilişi ve işin tasfiyesi
e) Cezalar ve sözleşmenin feshi
f) Denetim, muayene ve kabul işlemlerine ilişkin şartlar
g) Anlaşmazlıkların çözüm şekli
Madde 47 – Diğer hususlar
47.1. Yapılacak işin tamamında bütün giderler teklif edilen bedele dâhil olacaktır.
47.2. Kilis Valiliği İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü tarafından verilen hizmetlerin sona ermesi veya asgariye indirilmesi halinde %10 oranında idare sözleşmeyi tek taraflı feshedebilir veya alımı taahhüt ettiği akaryakıtın miktarında azaltma yapabilir. Yüklenici bu nedenlerden dolayı yüklenmiş olduğu bütün giderler için idareden herhangi bir hak talep edemez.
47.3. İşin ifasına ait sigorta, vergi, resim, harç vb. diğer her türlü giderler yükleniciye aittir.
47.4. Yapılacak olan ihalenin esas dayanağı 06/03/2011 Tarih ve 27866 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Afet ve Acil Durum Harcama Yönetmeliği olup, 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu’ na tabi değildir.
47.5. İhale kendisinde kalan istekli hakediş tarihi itibariyle, Vergi Dairesi Müdürlüğünden ve Sosyal Güvenlik Kurumundan borcunun olmadığını gösteren belgeleri, İdareye ibraz edecektir.
47.6. Yüklenici firmanın kendisinin ve çalıştırdığı personellerin idaremiz haricindeki diğer kişi ve kurumlara karşı olan borç ve diğer bütün yükümlülüklerinden idare sorumlu değildir.
47.7. Kilis İl Afet ve Acil durum Müdürlüğü tarafından verilen hizmetlerin şartlarına göre idare aldığı akaryakıtın miktarında ve süresinde artırıma gidebilir.
47.8. Yüklenici firma hafta sonu ve resmi tatiller dâhil 7 gün 24 saat verilen hizmetin aksamadan sürmesini sağlamak zorundadır.
47.9. Yüklenici firmanın çalıştırdığı personellerin İş Güvenliği konusunda bilgilendirme ve tedbirler almasından kendisi sorumlu olup, İdare sorumlu değildir.
47.10. İdare ihtiyaç duyması halinde işin süresinde ve alınacak akaryakıtın miktarında artış ve azalış yapma yetkisine sahiptir. Azalış yapılması halinde yüklenici İdareden herhangi bir hak ve alacak talebinde bulunmayacaktır.
47.11. Kilis İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğünde verilen hizmete ihtiyaç kalmaması halinde sözleşme idare tarafından tek taraflı olarak feshedilebilir, yüklenici bu durumda herhangi bir hak ve alacak talep edemeyecektir.
47.12. Akaryakıtlar idarenin belirleyeceği standartlarda düzenlenecek Akaryakıt Teslim Fişiyle araç sürücüsüne teslim edilecektir. Akaryakıt teslim fişinin basım maliyeti yükleniciye aittir.
47.14. Yüklenici firma sözleşme tarihinde idare tarafından kendisine verilen araç plaka listesi veya yükleniciye yazılı olarak tebliğ edilen yakıtı idareye veya araca teslim edecektir.
47.15. Akaryakıt ve Adblue; araçların, jeneratörlerin, iş makineleri ile diğer araçların ihtiyacına göre ihtiyaç oldukça alınacaktır.
47.17. Yüklenici firma akaryakıt teslim fişlerinde idare görevlisinin imzası olmadıkça araç sürücüsüne yakıt vermeyecektir.
47.18. Akaryakıt teslim fişlerine alınan yakıtın cinsi, miktarı, idare görevlisinin adı-soyadı/ünvanı, şoförün adı-soyadı/ünvanı, yakıtı teslim eden yüklenici firma çalışanın adı-soyadı/ünvanı mutlaka yazılacaktır.
47.19. Yüklenici firma idare tarafından bildirilen araç listesinde bulunan araçların ödemeye esas dönem içerisinde kaç defa ve kaç litre akaryakıt aldığını gösterir bir liste düzenleyecek, bunun haricinde diğer ayrıntılı dökümleri fatura ekindeki diğer belgelerle birlikte idareye verecektir.
© 2024 Kilis İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü